Prodejna

Popis

Do návrhu jsme se pustili s cílem vytvořit něco víc než jen běžnou prodejnu. Chtěli jsme, aby vznikl prostor s unikátní atmosférou, ve kterém se zákazníci budou cítit příjemně a který pro ně bude inspirativní.

Cílem tohoto nového konceptu prodejen je, aby pro zákazníky znamenal především komfort v nakupování. Celé místo prodeje je koncipováno tak, aby bylo útulnější, příjemnější a především pro zákazníky přehlednější. Čím lépe se člověku nakupuje, tím raději se do obchodu vrací. Celý interiér je ve stejném stylu bez využití výrazných POS materiálů.

Největší vliv na přehlednost v prodejně mají výrazné navigační prvky, které se nacházejí nad vystaveným zbožím. Každá kategorie výrobků má vlastní piktogram, díky kterému je orientace po prodejní ploše intuitivní. Vzhledem k tomu, že jsou tyto prvky umístěné v dostatečné výšce, jsou viditelné i napříč prodejnou, což nejvíce ocení nově příchozí zákazníci.

Barevnost interiéru je laděna do neutrálních tónů tak, aby vynikla vlajková barva značky – oranžová.

Potřebujete podobnou prodejnu? Ozvěte se

Odesláním formuláře berete na vědomí zásady zpracování osobních údajů.